Karnevalslieder

zurück zu Miljö

Das aktuelle Album von Miljö

 

Die absolute Überraschung der Session 2015/2016 sind für uns Miljö mit ihrem Lied "Su lang die Leechter noch brenne". Das Lied ist musikalisch wirklich toll arrangiert, man hat sich schnell eingesungen. Besonders gut hat uns aber vor allem der Text gefallen: Wir finden, so lange sich auch so junge Bands noch so sehr mit der kölschen Lebensart identifizieren, "su lang stirbt der Kölsche nit us"! Bleibt weiter dabei, Jungs! Leider hat es bei der Loss mer singe Tour 2016 nur zu Platz 2 gereicht. Aber die Konkurrenz war dieses Jahr auch wieder groß! Veröffentlicht wurde das Lied u.a. auf der Karneval der Stars 45.

 

 

Im November 2014 veröffentlichten Miljö ihr zweites Album "Aapokalypse" mit insgesamt 13 Titeln.

 

 

Hier die komplette Titelliste:

 

1 Prolog vum langen Tünn

2 Aape

3 Stamp op

4 Jan un Griet [feat. LA MÄNG]

5 Lejendär

6 Ein zerrissener Dag

7 Schwing de Fott [feat. Querbeat]

8 Optimiste

9 Mungk nit zo

10 Nor för eine Dag

11 Mopped-Günther [feat. Tom Gerhardt]

12 El Dorado

13 Ming Zigg es jekumme

 

 

Mit dem Titel "Aape" aus dem Album "Aapokalypse" traten die Jungs bei der diesjährigen Loss mer singe-Kneipentour 2015 an und wurden damit 14.

 

 

 

Hier der Refrain von "Aape" zum Mitsingen:

 

Ich han jehoot, mir kumme op die Welt als Unikat
un keiner wood – jemols us jet Besserem jemaht!
Denn mir sin nur Aape,
dat wor schon immer en uns drin,
vun Hätze Primate
un dat weed niemols anders sin!

 

 

Im November 2013 - pünktlich zum Sessionsstart 2013/2014 kam das erste Album von Miljö "Momang!" heraus.

 


Das Album umfasst insgesamt 12 Titel:

 

1. De Welt noch nit jesinn

2. Alle Mann

3. Danz

4. Kirchturmspetze

5. Wasser, Hoppe un Malz

6. D'r Morjesonn entjäje

7. Wahnsinnig

8. Oma Schmitz

9. Em Bütze mi Jlöck

10. Denk nit immer zweimol

11. Maach de Musik noch nit us

12. Maach et jod

 

Mit dem Titel "De Welt noch nit jesinn" aus dem Album traten Miljö bei der Loss mer singe-Kneipentour 2014 an und kamen damit auf Platz 6.

 

Hier der Refrain zum Mitsingen:

 

1 - 2 - 3, en Pappnas, e Höötche,

’ne Jeck hät su jet immer dobei.

1 - 2 - 3, e Leed un e Tröötche,

beim Singe stonn mer all en der Reih’!

Dat hät de Welt noch nit jesinn,

dat steck vun klein an en uns dren.

Nemmen et üvverall met hin,

e Stöck vun Kölle am Rhing.

Dat hät de Welt noch nit jesinn,

dat steck vun klein an en uns dren.

Wat och et Levve noch all bringk,

e Stöck vum Hätz bliev he am Rhing!


Interessante Links


Miljös offizielle Internetpräsenz
Die offizielle Seite von Miljö bietet jede Menge Informationen zur Band.